10 juni



Fredagen den 10 juni hände mycket. Jag och N tog examen från våra skolor!

Och jag fyllde 23 år!



Lillan Och N var med mig.




Lite suddig bild, men var påväg tillbaka efter att ha fått mitt examensbevis!



Klassrummet som vi haft i två års tid. Möblerat i X antal omgångar.



Skolan bjöd på smörgåstårta!



Och ettorna serverade oss. Särskilt tack till Fröding....



Både FL1 och FL2 ställde sig upp och sjöng födelsedags sången för mig!Tusen tack! Nära att börja gråta här.



Malin hade bakat en tårta. FL 2009-2011! Och så fröken Ö i kanoten...



Sista gången i matsalen!



Ni kanske ser ringen i silver och turkos jag har på min högra hand? Födelsedags present av sötaste Bimboo Lo!

Två års heltidsstudier är nu över. Oj vad mycket jag upplevt och lärt mig! Nu är jag dubbelt yrkesutbildad och det känns magiskt bra!




Kommentarer
sofie johansson

hoppas du hade en både fin födelsedag och avslutning! kul att få se saga igår också! baaaaamsekram till dig!

2011-06-11 @ 23:06:40
sandra nensen

Grattis till både examen och födelsedagen :) som vanligt har jag ingen aning om när folk fyller år :P kram

2011-06-12 @ 10:22:45
URL: http://sandranensen.blogg.se/
L

Grattis och Grattis då! :)

Du var riiiktigt fin!

2011-06-13 @ 15:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0