Brudpar till tårtan 2



Åh, vad jag skrattade när jag hittade dessa. Kom in av en ren slump då jag letade inspiration för något helt annat. Bröllopet blir ju inte av än på ett tag, vill ha ett barn till först- alltså; inte gravid, och inte släpa på efterkilona och ha slutat amma. Och när det blir kan man ju inte säga. Denna sida skall dock sparas för framtida bruk!

Åter till brudparen ovan. De som känner oss kommer nog fnissa lite åt dem också. Min blivande make är fotbollsdomare, som klättrar allt högre på karriärstegen. Han har faktisk kostym till och från matcherna, han måste faktiskt det. Vad blir jag då? En WAG? (Wives And Girlfriends). Men det är ju till spelarna. För den delen är jag ju redan flickvän, så i så fall är jag ju redan en sådan.

Jag tror den första bilden representerar oss bäst. Om man låtsas att det är vanlig fotboll och inte amerikansk..  Känns som jag ibland måste hålla fast honom för att han ska vara hemma ibland. Det är nästan så att det har blivit ett internt skämt bland släkt och vänner. Jag är ingen hejande brud. Hu, vad många matcher jag fått sett. Jag stannar hellre hemma, eller i en affär...

Så länge han dömer och drar in pengar kan jag spendera dem. Ganska rättvist system. Han får göra något han gillar och jag likaså. Jämlikhet var det här, ja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0