Muffins



När gjorde du muffins senast? Jag upptäckte att det var hur länge sen som helt. Men blev sugen. Kunde dock inte bestämma mig så det fick både bli hallonmuffins och blåbärsmuffins! Lillan hjälpte till med att pilla i bären. Kommer göra en hel del i sommar tror jag, så mitt recept kommer vid ett senare tillfälle. Typ alla har ju ändå sina egna favorit recept på just muffins ändå.

Nu står förövrigt en bröd deg på första jäsningen och stekpannan håller på att hettas upp för att steka min lunch- halloumisallad. Min mage kurrar hotfullt.


Kommentarer
L

http://smartavardagstips.blogspot.com/2011/06/smarta-sapbubblor.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SmartaVardagstips+%28Smarta+vardagstips%29



tips på såpbubblor till lillan!

2011-06-27 @ 17:27:18
Lilli

såg du henne stå o blåsa förut eller? haha jätte komiskt annars

2011-06-27 @ 17:33:58
URL: http://curiousme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0