Mycket fast ändå inget


Idag var det föräldramöte.
Allt gick bra, lillan är så duktig. Hon börjar bli stor nu och ska snart börja på en ny avdelning snart. Hon fick vara kvar och äta lunch där, det var personalen som frågade. Hon har ju varit ledig ett tag nu för ett litet sommarlov. Vi ska även ändra om till ett sommar schema också. Jag suckar lite över det, känns så krångligt. Efter hämtningen så gcik vi hem och hämtade vovven och så var vi ute i några underbara timmar. Enda molnet på himlet är att N inte kommer hem förens sent ikväll, då han har en fotbollsmatch.  

Ringde och grattade mig älskade vän Kajsa. 24 år fyller hon idag, stora tjejen. Nu vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på. Under dagen så städade jag vovven lite grann- klippte klor och gjorde rent öronen och kollade hennes tänder och kik efter fästingar. Efter det försökte jag arbeta på att bibehålla den maltesiska solbrännan, men efter en max tid på 2.5 minuter gav jag upp. Sjutton vad tråkigt det är att sola! 

Jag tror att alla vi flickor fick för mycket sol eller något, för alla tre är helt slut. Vovven ligger i sängen, lill lill i soffan och jag har precis dragit mig därifrån. Ingen vill göra någonting. Jo, kanske jag, jag vill kramas men lillan är bara kramgo när hon håller på att somna och vovven tycker det blir för vamt. Vill träffa folk! Inte just precis nu, men några ibland iallafall. Kanske ska anfalla den trevliga tjejen som jag ibland möter på promenader då våra hundar kommer överens. Allt var så enklare när man var liten: "Hej, vad heter du; ska vi leka?" Det där med namn var en värdslig sak utan det som hördes var nog "Hej, leka?" Vad ska man hitta på? Hur får ni kontakt med nya människor?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0