Samlade tankar om självkänsla

 


Hur typiskt är det inte att jag fick span på denna bok dagarna efter att jag skickat in mitt examensarbete om just detta ämne? Kostar 199 på Maxi men 169 på adlibris. Är jättesugen på att klicka hem den, men har ju inte allt för mycket tid till att läsa i sommar då jag den stora förmånen att ha valet med att arbeta i stortsett hur mycket jag vill.

Kanske ska jag lägga lock på min vill-ha-nu känsla och vänta, eftersom det är en nyhet och lär kanske gå ned i pris eller komma i pocketform. Om någon annan köpt eller den köper den så kan ni ju hojta till vad ni tycker om den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0