Snabbrec på midsommarfirandet



Vad är det som ligger i luften?
I två dagar har jag kännt mig nästan frånvarande och haft ett tryck i huvudet som inte kunde lättas med huvudvärkstabletter. Konstigt. Nåja. Midsommar afton spenderades hos fäldrarna till Medina. Det var jag som bjöd in hem till oss, utan någon direkt tanke på midsommar alls. Men när Honraw ringde och tiggde (ja, du tiggde) om att vi skulle åka till dem istället.

Var väldig trevligt, lite nytt folk och god mat. Det blev en massa grillat i det fria och senare gick vi in, där det blev lite monopol. Sonja hade gjort en kladdkaka som serverades med härliga jordgubbar och min daim mousse. Hoppas det kommer mer tillfällen snart! Hittade även årets första blåbär!



Ört och vitlöks bröd i "bullform". Dessa bjöd jag till två olika sällskap, och båda sällskapen blev något förvirrade. Recept kommer senare.



En liten söt ätbar present..



Hemmagjort godis i hemmagjord påse!



Mums! Lillan tryckte i sig dessa!



Kommentarer
Sarah

Jag vill också ha sånt godis! Ser supersmaskigt ut!!! Kom på besök i molkom någon dag vetja hihhihiiiih ;)

2011-06-27 @ 17:38:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0