Solfrukter



Nyhet i laktoshyllan. Yoghurt med solfrukter. Ananas och apelsin.
God med fruktbitar i för tuggmotståndet. Jag gillar sådant. Tummen upp.

Kan ju tillägga att det känns i kroppen idag. Inte så farligt. Magen och armarna fick sin dos med att baka pizza. Första gången jag gjort det på "äkta" vis med ugn och spade och allt det där. Väldigt roligt, men jag vet att utbakaren kommer uppskattas när den kommer och att jag slipper kavla ut den själv.

Jobbet känns verkligen bra. Roligt att vara tillbaka i köket. Träffade en till jag arbetat med tidigare, och han följde mig en bra bit hem igår och pratade. Det är ett bra tecken att det inte gör ont i magen när man ska gå iväg till jobbet andra dagen, utan bara ont i fötterna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0