Clip on

När jag kom hem så väntade ett paket med två clip on set!
Klickade hem dem förra veckan. Två måste jag ha då jag har så mycket hår.
Har dock bara ett i just nu, och det är faktiskt riktigt mycket hår!

Testade att beställa en lockig variant denna gång, då förra var rakt och inte stämde in så bra med mitt hår som gärna lockar sig vid minsta fukt ute.
Dock kändes det lite väl stylat för att vara mig, men det ska gå att styla det som man vill så det löser sig.

Men, konstigt nog, glömde jag helt av beställningen, och färgade håret mörkt.
Alltså svartbrun nyans.
Och detta håret är typ kastanjebrunt. Så himla typiskt mig!

Något jag inte var beredd på var att håret var så långt! Känns nästan fel.
Så ska jag sälja och köpa ett nytt, mörkare?
Eller ska jag vänta ett tag och ljusa upp mitt hår och klippa seten i passande längd?

Får visa bild någon dag, då det är för mörkt för att få bra bilder nu.


Nej, nu blir det Couger Town.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0