Föreläsning

Ni som har lite koll på mig har nog förstått att jag är väldigt för utbildning.
Allt med lärande, såsom föreläsningar är guld för mig.

Här är en föreläsning om Maktlekar - alltså mycket om rangordningar och status.
Gruppvåld bland unga.
Sådant som är sjukt intressant enligt mig.

Jag bokade mig utan att tveka.
En kollega med. Men så visade det sig att hon dubbelbokat sig så hon fick avboka sig.
Det är personaldag, som jag antagligen också ska vara med på?
Nu insåg jag med att det krockar med mitt HP.

Aj Aj Aj säger jag. Jag kan göra det vid ett senare tillfälle, men jag vill få vissa saker klart så fort som möjligt.
Inte så kul att gå själv heller för den delen.

N jobbar.

Föreläsningen är faktiskt gratis, och man får visst boken samt annat gratis med.
Dock så om man bokar sig, men inte avbokar och inte kommer debiteras man 500 kronor.
Så jag måste verkligen bestämma mig.

Jag vill ju. Lite svårt dock. Jag vill ju annat med.. Varför måste alla bra saker vara samtidigt?



 



Kommentarer
L

synd att jag var upptagen, för det verkade rejält intressant.

2011-03-04 @ 00:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0