Ikea X 2

Idag var jag och kollegorna iväg till IKEA.
Det var även bestämt att familjen skulle iväg sen när vi slutat.

Första omgången plockade jag ned sådant som N bara suckat och stönat över.
Som matlådor, en till besticklåda till en av lådorna, lakan, burkar till torrförvaring, nya pennor till lillan och ett barn tält.
Köpte även två sådanna där smarta magnetburkar igen. De två som sitter på kylskåpet är fyllda med magneter som inte används samt markeringspennor till kläder.

Det var något mer, men det kommer jag trafiskt nog inte ihåg.
Andra omgången med lillan och N, skulle vi "bara" ha en vit bokhylla och sittkuddar till köket.
Blev några mindre matburkar, tre blockljus och doftljus med rosor och liljekonvalj.

Nu sitter jag och funderarpå om jag ska montera ihop hyllan ikväll eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0