Lyxfällan

Väntar på att klockan ska slå nio och att Lyxfällan börjar på kanal 3.
Just detta program har jag väntat på en tid, då jag faktiskt känner de som är med i programmett idag.
Är lite spänd och förväntansfull. Har ju vetat om det sen typ dom spelade in det, så man har ju byggt upp nyfikenheten ett tag. Särskilt för att det kom lite som utav en chock när V berättade det för mig.

Helt ärligt, men han- vet ej hans namn, men han som sitter i stolen,
är han inte rätt snygg på ett lite tuffare vis trots det fluffiga Mc Dreamy håret.
Kan vara skägget... Jag har visst en förälskelse i ett par dagars skäggstubb.
N trimmar bara numera, han vet att rakning inte uppskattas.




Bilden googlade jag fram här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0