Massor

Har massa tankar i huvudet. Har en praktikrapport att skriva, examensarbete att banta ned, HP.
Massa böcker att skriva.
Och så börjar nu den sista veckan på praktiken.

Känns vemodigt.

Mindre än 3 månader kvar av skolan. Sen då?

Det är allt lite skönt att ha ett lite inrutat liv ändå.


Hur har ni det i er vardag och kommande månader? Säkert eller osäkert?


Jag kanske är lite nere för att det känns som det aldrig blir vår. Solen lyser inte ens.



Så här såg det ut härromkvällen när jag gick ut med hunden.

Ägarna måste blivit överförtjusta när de upptäckte detta...

Kände mig tvungen att gå hem igen och upp att hämta kameran.


 



Kommentarer
L

Lite osäkert men mycket spännande.

Så ser min vardag ut!

2011-03-21 @ 13:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0