Masterpiece


Gick tillbaka och köpte en masterpiece mascara från Max Factor nu när jag skulle byta mascara.
Givetvis den vattenfasta varianten.
Den är rätt blöt i början, så den får faktiskt luft torka lite i början. Blir kladdig annars.
Men annars så är det en riktigt bra formula som gör att fransarna håller sig upp.
Bra "hårspray" med andra ord...

Denna lanserades ju, som ni kanske minns, när en geishas memoarer kom ut.
Jag var på jakt då, och sambon tyckte att jag ska denna.
Inte för att han kan något om sådant.
Men han gillar nya saker. Och gummiborsten var ny då..
Sen så gillar han AIK. Och borsten är ju svart och gul.
Så vad kunde gå fel enligt honom?

Ingenting faktiskt. Jag blev förälskad i denna, och har denna som basfavorit.
Dock gör jag lite avstikare ibland.

"Fransarna kan ju faktiskt vara svartare på andra sidan"

När bytte ni mascara sist? De har ju levnadeslängden på ca 3 månader.
Pröva denna. Många äskar den. Älska den du med!

Kostar 160 kronor på Kicks.


Kommentarer
Linn

Jag har den fast i volym, alltså svarta med guldkant. Har använt den sen flera år tillbaka och jag mindes inte det där om en geishas memoare trots att jag läst den boken åtminstone 5 gånger.



Jag bytte senast för tre veckor sedan och har två helt nya väntades - i kylskåpet. Passade på när de kostade 99kr istället för 170kr, på eleven.

2011-03-15 @ 19:06:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0