Och så var det en ny dag

Jag har inte tid att bli sjuk!

Frös jätte mycket imorse. Klev upp för att sällskapa med resten av familjen fast jag kunde ligga kvar ca en timme till. Började blöda näsblod igen- och som alltid så blir jag slö då så det var bara att återvända till en obekväm position med nacken i en konstig vinkling.

Började frysa ännu mer så drog Ns täcke över också.

Idag blir nog en rolig, men ganska lång dag, hemma efter 18.
Ska visst börjas med brunch.
Imorgon ska jag till Kupen- en "killkväll" för Karlstads ungdomar och vara med bakom kulisserna där.
Brukar visst vara endel tjejer där ändå.
Tjejkvällen kommer hållas på Tolvan, men där är det visst strikt att ingen kille får komma in alls.

En gång, fick jag berättat för mig, så hade ljudet gått sönder.
Och den enda som kunde fixa det var en kille. Men det blev världens liv att han inte skulle få komma in.
Där blev det löjligt, enligt mig. Skulle de ha ljud eller inte?
Han skulle ju bara in en kort stund för att fixa det. Visst, det är bra med dessa kvällar, då grupperna vågar lite mer.
Men det ska ju inte bli ett världskrig bara för det.
Var männskliga istället.
Lördag blir det lillprinsens kalas och måndag en jätte intressant föreläsning om självkänsla.
Vill ju inte missa något.

Jag är inte sjuk!    Jag är inte sjuk!    Jag. Är. Inte. Sjuk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0