Övriga dagen

Vi kom in på rättegången. Var verkligen grova skador som blev, men vet ej om det kommer bli just grov misshandel.
Tänk vad alkohol kan ställa till med (samt droger)! Ofattbart.
Huvuddelen var alkoholrelaterat, men ytterligare 5 punkter (!) var narkotikarelaterade.

Efteråt blev det pizza med N och hans grupp från klassen. Trevligt.
Hämtade Ns klocka på UR och Penn. 160 kronor kostar det att byta batteri- om man vill ha ett som tål vatten.
Övriga batterier kostar 89 för övrigt. Det sista tar bara några minuter att byta då det byts på plats, medans vattensäkrat tar ca 3 veckor att få tillbaka då det skickas.
Men lägger man ut 1800 på en klocka som ska vara vattensäkrad så byter man även till ett vattensäkrat batteri.
Iallafall i min värld, så det fick bli det dyrare alternativet.

Väl på praktiken blev jag så slö. Halvt borta med tunga ögonlock.
Hämtade lillan sen. Satte på en ny Nicke Nyfiken film så jag visste att hon skulle bli klistrad på.
Låg brevid henne och halvsov. Var så fruktansvärt trött!
När jag ställde mig upp så kände jag vilken huvudvärk jag fått.
Börjar jag bli sjuk?
Usch.
En treo senare så blev det lite bättre. Var nära att återkalla N från jobbet- vilket jag aldrig gjort förr.
Mådde så kasst. Sen släpade jag mig iväg och tvättade håret.
Då fick lillan för sig att hon ville duscha.

Bara det sker...typ aldrig.. så det var ju bara att passa på.
Sen kändes det bättre.

Imorgon hoppas jag blir en bra dag.
Ska vara en personaldag tillsamman med en annan fritidsgård så detska visst bli brunch, nöje och middag på restaurang. Sen blir det lite HP.
Så imorgon vill jag verkligen inte vara sjuk.

Nu ska jag få i mig något att äta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0