Turbulens

Efter en av de värsta nätterna i mitt liv, har jag äntligen kunnat börjat tänka igen.
Haft som bomull i huvudet hela morgonen.

Jag varken kan eller får berätta vad det är, då vissa läser bloggen som inte ska få reda på det.

Jag uppskattar mitt liv och de jag har i det så otroligt mycket mer.
Detta var en käft smäll som heter duga.
Att förlora någon så permanent som det kunde ha blivit är något jag aldrig vill uppleva.

Behöver mest skriva av mig.
Fråga ingenting, utan rannsaka er själva och era liv vad som verkligen är värt något!
Det är nog fler som behöver ett uppvaknande.
Låt inte någon så kraftig omskakning som nu hände "mig" hända er, börja fundera nu.

Börjar känna mig glad igen. Allting gick ju bra!
Jag ska sluta tänka på degativt, det var gårdagen.

Idag är ny dag, och jag ska bara fokusera på att njuta.
Släppa krav. Idag ska jag fota lite. Slappna av. Manikyr.
Ikväll är det bestämt att vi ska åka och hälsa på några bekanta.
Och unna oss en pizza, matlåda kan jag göra på praktiken imorgon.
Sådant obetydligt löser sig ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0