Måndag



Nu ska jag snart iväg. Önskar dagen kunde snabb spolas...

Ska lämna lillan och vovven hos svärfarmor, då dagis är stängt, iväg och fixa mitt pass.
Lite fundersam då jag har mitt plåster på, om jag måste krångla av det eller om man kan ha ett medtaget foto- samma som man har på legitimationen. Hade det på mitt förra pass i alla fall.  Man ska visst till två olika ställen, och är inte hundra på vart…
I vilket fall är jag mer sminkad än vanligt, vilket känns konstigt. Har bara lite på fransarna annars. 


Sen ska jag ta upp mitt HP igen
, var länge sedan nu. Ska klämma in en lunch mellan det. Efter det så ska jag träffa en mycket gravid väninna.


I mina ögon känns det som en mycket stressad dag.
Usch. Byt med mig.
Ikväll ska det städas lite, och förberedas för en mycket mycket lång skoldag.
Ge mig onsdag…



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0