Veet Delightful Gel Wax

Köpte nytt vax häromdagen, främst för att jag behövde nya remsor. Brukar vaxa ibland när jag inne i skönhetsperioder. Hade tänkt att vaxa bort en omgång - och vaxa igen innan jag åker till Malta.
Och nu så hade det kommit en nyhet som jag bra var tvungen att prova. Provat detta två gånger på flera ställen. Värdelöst!

Genomskinligt, som jag först tyckte var bra i början, men man ser inte riktigt om man tar på för tjockt. Och efterson den är genomskinlig så ser man inte riktigt om man tvättat bort allt. När man tvättar av remsorna sen så är det också ett problem då några faktiskt hade fastnat i handfatet där de låg på tork!


Sen följde alldeles för hårstrån
med för att jag ska stå ut med smärtan. Luktar gott förvisso. Ska ge den några försök till, meddelar er om jag kommit på något sätt för att den ska vara mer effektiv! Rekomenderar inte denna.

"Veet Delightful Gel Wax är avsedd för normal hud - ett vax som är lika effektivt som traditionellt vax och som är behagligt och enkelt att använda.

Vaxet har en ljuvlig fräsch doft av lotusblommor och är lätt att skölja bort. Den kan värmas i ett vattenbad eller snabbvärmas i mikrovågsugn. Formulan återfuktar huden, samtidigt som den lämnar den mjuk och len. Innehåller spatel för en enklare applicering.

Innehåller: 250 ml"


Men vill du ändå prova så finns den bland annat på eleven för 175 kronor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0