Vem är det som ringer på?


Klockan är runt 20 på kvällen, och plötsligt så ringer port telefonen.
Jag försöker läsa klart min bok som är del i litteraturen inför mitt examens arbete. Dock blir jag avbruten konstant och jag får aldrig riktigt sätta mig när jag känner för det.

Jag blir jätte irriterad, dels för att jag åter igen blir störst och samtidigt undrar vem katten som vågar komma hem till oss såpass sent en vardagkväll helt oannonserat. Man ringer faktiskt först till en barnfamilj.

Jag krånglar mig ur alla täcken för att svara. Möter N i dörren. Han ser mitt frågande ansikte och förklarar:


-       Jag lagar mat.


Efter den kommentaren vänder han sig om och öppnar dörren och tar emot pizzorna.




Kommentarer
Anders

hehe e det så kocken lagar mat :P hehe

2011-05-03 @ 21:53:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0