En 3 åring svarar

Min dotter hatar att duscha. Alltså hatar, förstår ni vilket starkt ord det är? Hon försöker göra allt för att slippa. Hon har kommit undan ett par dagar, och lovat "att imorgon" så ska duschen intas. Nästan så det gick idag med, förutom att hon har godis i hela ansiktet. Hon hade precis fått sin far att lova att komma och leka med henne i sitt rum när jag kom på det:

Jag: Du, kommer du ihåg vad du skulle göra idag?
Lillan: ?
Jag: Vad skulle du göra i badrummet idag?
Lillan: ?
Jag: Du... dusch...
Lillan: Duscha?
Jag: Ja...
Lillan: Jag är ledsen, men jag har inte tid med dig just nu!

Det sista säger hon medans hon håller på att gå ifrån mig. Hon började redan vid meningen innan. Jag tror hon fattade hela grejen innan vi ens började. Jag blir mållös. Hallå, hon är 3 år. Vad hände? När hände det? Jag blir avspisad av en liten flicka med råttsvansar som inte ens når mig till midjan.



Kommentarer
hgh

hahahahahha

2011-10-29 @ 21:00:06
sandra nensen

hahahaha jag tror ja dör :P

2011-10-29 @ 21:13:18
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0