Inte min dag

Inte min dag idag. Alls. Sov dåligt. Låg och stressade från 5 imorse då jag i halvsömnen tydligen var tvungen att duscha innan jag skulle åka iväg. Gick till dagis och stresscyklade in till staden för att hinna med ett möte 9.30. Väl framme var dörren låst och jag kikade i kalendern och där stod det minsann 10.30. Suck på mig. Passade på att få in lite HP tid så länge. HPn har varit i koma läge de senaste månaderna så det är väl dags igen?

Efter att mötet var slut insåg jag att min plånbok inte alls låg i väskan utan hemma på köksbänken. Så det var bara att cykla hem. Hade tänkt lite shopping och lunch på stan innan jag ska till läkaren för cellprovstagning kl 14. Endast 70 kronor i kontanter och på dåligt humör så tänkte jag att jag lika gärna kunde äta något hemma för det skulle ju inte bli någon shopping utav det. Var ju tvungen att hämta plånboken då jag både måste ha leg och visa kortet på vårdcentralen.

Nu är jag hemma och maten är på G. Får ta dagens planer imorgon istället, ska ju in till stan då med och skriva på anställningspapper.



Kommentarer
Michaela

Vad är HP och vad är det för jobb du fått =D?

2011-10-05 @ 14:36:31
URL: http://mixiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0