Skyltar som ger ångest



Alltså, ärligt. Redan? Igår var vi ute på promenad, jag och mina flickor, och såg två sådana här skyltar i olika tunnlar. Känns ju värre än när affärerna börjar med julpynt och julmust redan! Notera det gröna gräset och de friska gröna löven på buskarna... Denna morgon var första gången för denna vintersäsong som jag såg frost. Kanske det de menar?

Ja, jag fattar att det är för att varna för någonting, antagligen för att de tagit bort en remsa bakom. Men borde det inte finnas bättre skyltar? Och det var inget liknande där den andra skylten stod! Hösten är ju bara halvvägs... Sluta ge mig vinterångest!



Kommentarer
hgh

jag håller med dig bra skrivet!!!

2011-10-11 @ 11:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0