Tankestund

Känner mig gnällig. Ynklig. Det är så lätt att tycka så synd om sig själv när kroppen inte fungerar normalt, trots att andra har det så mycket värre. Trött och hängig. Man blir så fast i sig själv, då man inte orkar göra annat än just vara i huvudet - att tänka. Kanske är nyttigt. För jag funderar nu på vissa sk vänner. Under den här perioden har jag verkligen behövt lite sällskap och stöttning, men vart är den? Det fungerar när de har jobbigt och en annan hör av sig, men när det kommer tillbaka att ställa upp tillbaka är vissa så tysta. Det ska inte vara en envägs relation. Då är jag hellre utan den personen.

Jag vill liksom inte berätta allt över blogg/ sms/ msn. Om personen är långt borta är det bara att slå en signal. Är den inom hälsa-på-radie så kan man ses. En fika, promenad eller shoppingstund på stan. Ska det vara så svårt?

Det är verkligen när en person ligger på botten som man verkligen får veta vilka som är villiga att hoppa i efter en. Sorgligt.



Kommentarer
Sofie - Mamma till William

Sv: ja de hade vi men bruden vela inte göra så mkt :P hehe. Men hon fick klä sig i en egensydd gympadräkt sen åt vi lunch ute och spelade brännboll med grabbarna (som hade svensexa) sen var det meningen att hon skulle sätta ihop och göra en gymnapass på stan då hon är gammal gymnast men de vela hon inte. Sen skulle hon få klippa bort kalsonglappen på killars kallingar men de vela hon inte heller :P hehe. Sen fick hon spela in två låtar, en låt som är "hennes och hennes pojkväns" och en som hon själv skrivit som vi sen spelade på bröllopsfesten :) De finns ju massa skoj att hitta på :D

2011-10-29 @ 10:20:18
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0