Matlusten ökar!

Idag har jag lyckats få i mig:

1 lingongrova med ost och en kopp te. Förvånade nog innan kl 12, vilket är tiden jag nu kunnat äta på i två dagar i rad. 1 liten clementin. Senare så blev det 1 lingongrova och apelsinjuice. Senare 1 clementin till och en skalad morot. Och så nu ikväll tre små varma smörgåsar, som var vitt bröd som jag tror heter storform. Blev samma storlek som lite mindre än 1 1/2 lingongrova. Och pizza sallad till det. Och ett par liter vatten under dagen. Alltså 5 smörgåsar, två frukter och en grönsak + sallad samt lite dryck.


Jag är stolt över mig själv!
Har inte ätit så här mycket på många dagar nu! Jag vet att det är alldeles alldeles för lite, men nu har jag fått i mig lite vitaminer och fibrer i alla fall! De som känner mig vet att jag normalt äter som en häst. Hoppas det fortsätter så här och att bara ökar. Men tänkte bara dela med mig av dessa trevliga nyheter. Jag är själaglad i vilket fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0