Skämma bort sig själva



Skämt bort mig själv de senaste dagarna. Håret är klippt, en rejäl bit. Glömmer visst alltid att så fort det är över axlarna så får mitt hår eget liv och att det finns hur mycket som helst utav det! Borde kanske be frisören att tunna ur det rejält också? Inpackning i håret, skrubbad och insmord kropp. Ansiktspeelning samt ansiktsmask, naglarna målade. Kom iväg till affärerna också och uppdaterade badrumsskåpet lite. Pengarna rinner iväg så jag fick hejda mig lite. Så det blev mest de verkliga favoriterna. Även lite nytt i garderoben, men det var mer basrelaterade plagg som leggings och underkläder.

Nu kommer mamma snart, och så ska vi åka till ikea innan hon ska hämta på dagis. Hon ska ha lillan då vi är på mötet. Jag kom på mig själv förut att jag försöker förhindra mig själv att tänka för mycket på vad som komma skall senare idag. Och då är det tur att att affärer finns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0