Akupunktur mod foglossning - tionde gången - 11 nålar



Nålen sitter mellan ögonbrynen, och en nål syns endast som en vit prick i huvudet...

Gång nummer 10 på akupunktur för foglossningen idag då. Kom på att jag glömt bort att visa gång nummer 9... Pusslade ihop det rätt bra. Min mor kom, och så hämtade sambon upp oss. Sambon och lillan hoppade av vid McDonalds (lillans val av lunch) medans min mor följde med som sällskap till sjukhuset. 11 nålar sattes det i idag. 4 i svanken, 1 mitt emellan ögonen - detta mot huvudvärk och så 1 som uppe i hårmassorna. Barnmorskan hade jätte svårt att hitta rätt pågrund av allt hår! Men denna skulle vara för avslappning. Resten sattes i benen och i fötterna. Inte skönt alls må jag säga! Detta för att trigga förlossningen.




Magbild... Kunde inte röra benen som jag ville då nålar satt i, inte vrida huvudet tillrätta på kudden pågrund av nålen som satt någonstans, inte ligga på rygg... Och uppenbarligen inte ligga på magen...



Eller hur ser min fot i storlek 35 riktigt stor ut...

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0