BB väskan - tankar om det ätbara



Börjat packa BB väskan. Tänkt på typ det viktigaste - snacks... Fick höra att man ska packa ned sådant som man verkligen gillar, i alla lägen, för att vara helt på den säkra sidan. I mitt fall är det choklad som ligger närmast mig om hjärtat. Det jobbiga med det är att jag vet att man har något gott hemma, och exakt vart det finns. Bara för att det är lite förbjudet, att det bör ligga kvar för att sparas till det tilltänkta tillfället - så det verkligen finns när det behövs. 

Tankarna börjar typ: "Ska bebisen verkligen födas nu ikväll eller inatt?"
Svarstankarna kommer direkt: "Näää..."

Detta är alltså andra (eller är det tredje?) 200 grams chokladkakan nu som måste ersättas med en ny... Gissa om disciplinen vinner? Svar: Näää...




Kommentarer
sandra nensén

hahaha :D

2012-04-23 @ 10:25:13
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Johanna

Jag hade inte med något men sjukhusmaten är inget att hurra för. Mannen sov kvar alla 3 nätter och han sprang ner till "Pressbyrån" och köpte smått och gott hela tiden för jag var sugen på lite olika saker. Allt från varmkorv till salta chips. ;-)

2012-04-23 @ 20:07:05
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0