BF+4



Nepp. Ingen bebis vill ut idag heller vad det verkar som.

Sov ingenting inatt. Somnade vid kanske 05.30. Lillan vaknade 07.30 med munnen i automatvapenläge. Munnen smattrade på. Ungen kan verkligen prata! Sambon gick upp med henne för att jag skulle få sova, men icke. Gav upp försöken runt 11. Då åkte de andra iväg till tippen/ solareturen med diverse möbler och saker som inte används eller var trasiga. Efter en dusch och frukost kände jag mig mer som en människa igen!

Åkte hem till min mor och så till tippen med saker de inte skulle ha. Det smittade av sig visst. Hämtade senare svärfar och så åkte vi iväg till Mariebergsskogen! Helt underbart! Körde senare hem svärfar och åkte och handlade middagsmat. Vi har försökt att inte ha fullt kylskåp, utan verkligen äta ur så att man slipper tänka på vad som håller sig med tanke på stundande tiden på BB... Men, om allt skulle varit som det "räknats" med så hade vi varit hemma nu. Med bebisen utanför magen... Så nu blir det lite att köpa mat för dagen i princip. Hamburgare fick det bli.

Tja, det var väl dagsrecensionen (sorry Anna för mindre spännande läsning)...



Kommentarer
sandra nensén

ohh vilken spettsig mage :D längtar efter att få höra nyheten om att eran prins har tittat ut :) Måste installera msn på min dator igen så jag får skriva med dig och veta hur allt går!

2012-04-29 @ 22:42:23
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Anna Johansson

Haha de är lugnt :) Då behöver jag inte bli fullt så sjukt avundsjuk på dig än iaf, för än sålänge ligger ju bebisen i magen :P Fin bild oxå

2012-04-29 @ 23:11:44
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/
Lilli - BF+5

SV Sandra: Haha är det dääärför det är så tomt :P

2012-04-30 @ 14:46:59
URL: http://curiousme.blogg.se.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0