Fått hjälpmedel!



Hämtat rullstolen med. Fick även med en duschstol också. Det ni! Så nu slipper jag trilla ihop och slå mig även där! Blå och vit är den med så den matchar badrummet där den nu står. Sambon hämtade upp mig efter lunch så åkte vi till Rosenbad. Var först på  konsultation, det var det som kostade 119 kronor, och sedan provades det rullstolar. Så nu har jag en som är måttanpassad efter mig efter längd, vikt och bredd och även armbågsstöden och ryggen ställdes in. Mer vetenskap än man först tror! Känns riktigt bra, och jag kan styra den själv!

Hade någon sagt till mig, att jag skulle bli så himla lycklig över dessa hjälpmedel hade jag nog otrevligt nog skrattat dem rätt i ansiktet. Men icke. Jag känner mig fri!



Kommentarer
queen

bra blogg

2012-04-24 @ 19:20:53
URL: http://feelia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0