Ja, jag vet...



Maxis påsar är mycket bättre än Kvantums!

Skulle jag ta det lugnt? Ja, just det ja. Att städa, möblera om, storhandla på Maxi och gå i klädaffär kanske ses som lugnt för vissa? Var så uttråkad. Men jag gör jämt så. När jag är "förbjuden" någonting så lockar det mer och det händer i bara farten utan att jag tänker på det! Är jag skadad så vill jag bara ut och springa eller åka inlains. Det är aldrig så rent här hemma som när jag är riktigt dundersjuk och egentligen borde ligga i sängen. Eller som när man hade tentapluggning- då var allt viktigare än att studera...

Lida fan för det sen? Antagligen. Bättrar mig till imorgon? Antagligen inte...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0