Magbild vecka 36+

 


Går under benämningen höggravid numera! Bilden togs i lördags, då var det alltså vecka 36 + 2 om jag räknat rätt? Vi säger 36+ för att göra det enkelt. Drömde under natten, att jag inte längre hade någon mage, och att jag stod på ett dansgolv. Tja, det var ju ett tag sedan. Har ju en rätt liten mage faktiskt, var större när jag väntade förra! Magen är lite i vägen, jag är ju kort så man stöter ideligen i magen i exempel handfatet eller spisen etc. Kan hitta ganska roliga fläckar på magen, ser ju liksom inte hur kläderna ser ut under en viss radie! Sambon frågade om jag hade bakat igår, och hade ju bakat bröd men mjölet avslöjade mig... Kan fortfarande dölja den i vinterjackan när det är kallt ute, men annars är det väldigt framträdande. Syns inte direkt bakifrån att jag är gravid heller.



Kommentarer
Malin B

Vilken härlig mage :-)

2012-04-02 @ 17:20:26
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0