Onsdag

Notera den lilla pinnen mellan framtassarna. Djuret kallas visst för hund men ibland så börjar man tvivla...

Fick sluta något tidigare idag,  men svärfarmor tog ändå lillan trots att jag skulle hinna hem i tid för att hämta på dagis, så jag fick sova en timme! Mycket skönt och mycket välbehövligt! Kände mig som en ny människa! Gjorde en plättsmet när jag vaknade och gick och hämtade lilltjejen. Väl hemma ställde jag mig och stekte och sedan avnjöts de med blåbär, hallon och jordgubbar. Lillan ville tillägga jordgubbssylt med det kändes lite som att häda för min del.

Seminariumet var super bra och jag hade faktiskt med virkningen hela tiden - snart klar att fixa med det projektet! Och jag har förberett pyssel för imorgon. Imorgon blir det först barnmorskan och sedan akupunktur på sjukhuset. Hejdlöst roligt... Men behövs att göras. 3 veckor kvar idag... Kanske 1 vecka. Får se. Vi är i samma månad nu och jag känner äntligen att man kommer någonvart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0