Pysslat med fjärilsarmband



Tittade igenom kamerabilderna. Hittade dessa, innan dottern åkte iväg på lördagsmorgonen så pysslade vi. Gjorde fjärilsarmband med material som vi köpte när hon och jag var på Panduro sist. Efter att hon gjort ett, så ville hon göra ett till. Ett till gammelfarfar... När även det andra var klart skulle vi slå in den. Men hon ville slå in båda. Ett till gammelfarfar och ett till gammelfarmor. Båda skulle få tyckte hon. Så vi slog in båda.


Farmor -  Vet du vad farfar sa när jag berättade att han skulle få en present?
Lillan - Nä?
Farmor - "Men jag fyller ju inte år!"
Lillan - Nej, men jag tänkte så att ni skulle bli glada!




Nu skulle jag bli glad om hon kunde komma hem...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0