Sista akupunkturen?

Ingen bebis än. Var inte den slags "ont" jag hade igår, utan i hela kroppen. Dock trodde jag nästan det var dags i natt, då jag varannan timme behövde gå på toaletten fick jätte ont "i de rätta delarna". Stackars sambon fick väckas och han fick köra varma strykningar och tryckningar längs svanken och svanskotan. Kändes som en rejäl mensvärk ungefär. Men det var alltså inget, känner inte av något liknande nu. Eftersom min dotter hade brått ut i världen och skippade allt vad latensfasen hette så vet jag inte hur det känns att "smygstarts". Men det verkar inte var något nu som sagt. Det gör helt enkelt bara ont i hela kroppen.

Nu väntar jag på att ciabattan ska bli klar att tas ur ugnen innan jag blir hämtad. Ska iväg till sjukhuset. Sista akupunkturen månne?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0