Söndag



Dagen har gått i fullt ös, och nu är man halvt medvetslös.
Skämt åsido så känner jag mig rätt mör! Min mor kom över, så nu är vår säng flyttad (igen) och det har rensats för fullt. En sprickfärdig svart sopsäck med kläder, två påsar med skor och en stereo med stora högtalare är något av det som skänkts bort! Eftersom vår tvättmaskin fortfarande bråkar med oss så hjälpte mamma oss även med tvätten, jag kan ju inte bära, och tvättstugan ligger i källaren en bit bort . Så nu är berget som samlats i brist av maskin nästintill borta! 

Det har handlats mat, lämnat hunden till hundvakten då bf närmar sig och sedan körde vi hem mamma. På parkeringen ville inte bilen starta och jag kände att maskinspöket som härjar här allt får ta och ge sig. Batteriet hade dött visade det sig, trots att det inte direkt hade någon anledning till det! Blev en senare kväll än vad det var tänkt. Lillan fick välja mat och hon valde hamburgare, pommes och dricka. På Mc Donalds. Hon ville leka i lekrummet också, men då vi inte kom iväg på en stund så fick det bli driven och sedan äta framför Rapunzel. Tja, det var väl dagen i korthet.

Angående maskinspöket så får denne mer än gärna spöka hos någon annan! Så fort man "hinner" ikapp, när man väl köpt det som akut måste köpas så kommer det något annat som hamnar i akutlistan. Mitt ilandsproblem med köksvåg och fritös kommer väldigt långt bak i den listan. Trots att de stått på listan längst...



Kommentarer
Johanna

Jag ska rensa idag. Eller i varje fall få bort alla kläder som jag vet ej kommer passa efter graviditeten och så plocka fram sådant som är mer "aktuellt" nu till vår och sommaren.



Haha! Min karl köpte kläderna så ursäktar mig med det. Han skrattade iom att han vet att jag inte ens gått till barnavdelningen och när jag besökte H&M i all ensamhet så hittade han mig bakom en hylla på just barnavdelningen. Han frågade "Vad gör du här Joahnna?!" Haha! ;-)

2012-04-09 @ 09:01:36
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0