Ur barnamun: 3 ½ år




Förut idag, precis när det började snöa.

Jag stod i köket och plockade in disken i maskinen efter att ha förberett maten. Sambon kom just hem efter att haft kurs hela dagen. Han lovade lillan igår att det skulle vara han som duschade henne. Lillan kommer in till oss i köket och utbrister hjärtligt:

Lillan: Åh, vilken tur jag har som har en mamma och pappa som kan laga mat och hjälpa till och duscha mig!

Bara sådär. Från ingenstans. Efter att hon slutat prata så fick våra ben en varsin kram, och sedan springer därifrån. Sambon tittar skeptiskt på mig och frågar vad jag har gett henne... Gifflar, hon ska få gifflar varje dag hädanefter!




Kommentarer
Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

sv: Ja, det är ju bra det med! :)

2012-04-01 @ 23:08:01
URL: http://eemijji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0