50 foton att ta MED barnen!

 
Sitter och kikar runt samtidigt som jag har ett öga på filmen som min sambo började titta på. Men som han somnade till. Och jag fastnade vid. Suck. Varför ska det alltid bli såhär? Jag var ju redo för sängen för ett par timmar sedan! Hittade hur som helst denna lista här, och varför inte? Många är riktigt bra idéer, och jag har massor av bilder på båda barnen men inte många är vi gör något tillsammans. Skärpning. Nytt nyårs löfte?
 
Sparade på datorn, men kom på att jag kunde dela med mig till er. Huvudet funkar alltså fortfarande såhär mitt i natten...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0