Tredje tanden!

 
 
Oskarp bild, men inte så lätt med en sprattlig bebis!
 
I förrgår kom den tredje tanden på min nu nyblivna 7 månader gamla son. Så amningen får väl snart ta och avslutas, då min lilla tiger bits! Konstigt nog var det ingen tand ovanför de som redan finns, så som jag sett andras och ävenså som Lillans tänder kom.... Utan det var en på sidan! Min lilla vampyr! Har aldrig sett det tidigare... Men det är väääldigt bulligt i överkäken på honom och en liten blodbubbla avslöjar att det nog inte är långt kvar innan fler bissingar kommer upp!  Surt att han vägrar flaskan bara, så han får allt ge sig med bitandet om han ska få slippa den.
 
 


Kommentarer
Anonym

Så fick Moa med :P dröjer nog inte tills framtänderna kommer :)

Svar: skönt att lillkillen inte är ensam... har inte hört eller sett någon annan
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-12-07 @ 06:37:18
Hanna W ❥ BF 2013

haha, du får kolla in igen om några veckor då :}

2012-12-07 @ 23:25:09
URL: http://mammawild.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0