Pysslig förmiddag



Nu är det dags för en välbehövlig liten paus. Har spenderat förmiddagen i sängen. Dock i vaket tillstånd, då jag nu dragit igång mitt projekt med tygerna jag visade för någon dag sedan. Så nu har det förberetts, mäts, klippts och sytts. Nästa steg är att sy en 2 meters lång kanal för hand.

Men det var själva förberedningen samt klippningen som behövts göras - nu när lillan inte är hemma. Har haft tanken att jag skulle ha börjat för flera kvällar sedan- men liten tjej har inte kunnat somna i tid. Hon ligger i sängen tidigt, men John Blund har visst haft svårt att finna sig. Och när han väl kommit till henne så har han passerat mig på vägen samtidigt, så det har inte blivit något gjort!

Bilden då? Jo, jag gjorde ett kap på Glitter igår. Ett par örhängen som egentligen kostar 139 kronor fick jag för ynka 22 kronor! Ska, när jag nu får tid, sitta och använda mig av tången och pilla upp stenarna. Sedan ska de sys på för hand som dekoration! Mycket bättre pris än det jag sett på Panduru!



Kommentarer
Monia - med bulle i ugnen ♥

Vet du , jag har tävlingar i bloggen som kan passa dig som småbarnsförälder :)



Bland annat ett presentkort från hejbaby.se det hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



om 9 stycken till är med och tävlar så kommer ÄNNU ett presentkort att lottas ut :)



Sen kan du också vinna en body med värmeindikator som signalerar när ditt barns kroppstemperatur överstiger 37.5 grader, fiffigt va? Det hittar du här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/vinn-thermobaby-body-med-varmeindikator.html



Och till dig själv då? Du kan vinna presentkort på prylshoppen runns.se om du klickar här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/tavlingsdags-igen-runnsse-erikasgarde.html



Kom ihåg: tävlar man inte kan man inte vinna! ;)



Ha en fortsatt trevlig dag :)

2012-02-11 @ 22:16:25
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0