Vecka 29



Jahopp, ultraljudet och barnmorskan räknar visst olika. Enligt BM går jag alltså in i vecka 29 idag, och inte imorgon, som vi tidigare räknat. Men men. Går inte in allt för hårt med just det där med att räkna. Jag vet BF datumet, och inte ens det är ju säkert. Barnet kommer när det kommer men man vet något sånär.

Var in på labb innan, och alla prover och allt sådant har visat sig vara bra. Skönt! Har till och med ett överskott av järn, för första gången i mitt liv typ. Har alltid haft för lågt och fått äta tillskott. Hjärtat lät bra, lillan var ju som tidigare nämnt med och lyssnade. Enligt mätningarna ligger lillkillen lite över standardlinjen men inom "normal" kurvan- och han verkar hålla sig i sin kurva! Han verkar bli en stor bebis, precis som en storasyster!

När jag ändå är inne på vikt, så har jag nu lyckats gått upp 6 kilo totalt! Grattis till mig! Tack.



Kommentarer
Sandra Nensén

jag gissar på att han kommer väga ca 4239 g ;)

2012-02-08 @ 22:12:29
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Johanna

Jag börjar gå lite under kurvan nu efter att ha gått mitt i strecket men det är fortfarande normalt. Jag har gått upp 4 hg nu som ligger över min invägningsvikt. Heja mig! ;-) Men då vägde jag ju 5 kg mindre som lägst under graviditeten pga illamåendet då så har ju gått upp det.

2012-02-10 @ 07:19:45
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0