Måndagen blev såhär

 

Det bidde en tur till Mariebergsskogen igår. Efter det att Lillan fått lite nya leksaker och jag fått ny skor. Rastlös? När vi kom hem på kvällen blev det tacos. En helt spontan dag. Efter maten sa jag till Lillan att om hon ville att jag skulle läsa godnattsagan så skulle hon hoppa i säng innan klockan slog 20. Hon funderade kort och meddelade mig att jag inte behövde läsa...

 

När klockan var 20 så förvirrade jag min familj rejält. Skulle mamma gå ut?! Och ja, det skulle jag. Och gjorde jag. Matade Liten, pussade Lillan godnatt och sedan drog på mig inlainsen och tog mig en tur med Maria. Tog även kvällspromenaden tillsammans. 2 timmar senare konstaterade jag att det var betydligt enklare att få lite egentid om man inte var innanför husets väggar. Mobilen ringde inte en enda gång...

 

 
 
Lite suddig...
 
 
Griskultingarna har växt sig jätte stora
 
 
Precis som mamma och lillebror
 
 
Fisken är lika stor som anden...
 
 
 
 


Kommentarer
Maria runt hörnet

Vi var så duktiga med inlinsen:) Trots min.. hmm.. habrovink:)

2012-07-31 @ 18:56:46
Catharina

Härliga bilder (: Nyss hittat hit, ska bli kul att titta runt (:

Svar: Hej! Vad kul. Hoppas du hittar något :)
Lilli

2012-08-01 @ 08:01:56
URL: http://lillemans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0