Jordgubbar!

 
Bland det bästa med sommaren är väl jordgubbar? Alltså, riktigt söta "äkta" jordgubbarna, vars säsong nu verkligen närmar sig. Från ca 1 juli öppnar självplocket här i närheten, och jag har planerat att åka ett ex antal gånger för att både fylla frysen och magen! Detta är ett av de bästa tipset jag ger er med barn, det är jätte kul att plocka med de små, och de får ett fint sommarminne! Längtar! Snart så. Får nöja mig med att köpa än så länge, och planera vad som ska bakas med detta röda guld!
 
 


Kommentarer
L

Jordgubbar är min enda craving under graviditeten. Längtar tills de riktigt goda kommer!!!

2012-06-26 @ 18:10:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0