Lite från idag



Hittade på lite aktivering idag med... Idag tog vi oss en sväng först till Netto så lillan fick en twisterglass, och sedan MAX där att jag och min mor tog oss en varsin mjukglass medans Lillan återigen hoppade sig trött i hoppborgen. Efter det gick vi in på Hööks för att kika på ridhjälm till Lillan. Tyvärr var de något förstora så vi får helt enkelt kika vidare.

Dock hittade Lillan direkt vad hon ville ha. En rosa, fluffig och glittrig grimma kan man väl ha, oavsett om man har häst eller inte? Eller ett rosa hästtäcke?



Kommentarer
Anonym

åhh <3

och det heter schabrak ;)

2012-06-09 @ 22:00:32
Lilli

Svar Anonym: Tack. Jag rider inte själv, men om lillan fortsätter så här så lär jag få lära mig endel...

2012-06-09 @ 22:25:24
URL: http://curiousme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0