Våxnäsdagarna



Både igår och idag har det varit Våxnäsdagarna.
Så "centrum" har haft lite olika aktiviteter - allt ifrån att prova på att tova, ansiktsmålning, godis, grillat, thaimat och så hoppborg samt ridning. Lillan fick två turer på hästryggen och så hoppa lite hoppborgen.


 


Så fort lillan fick syn på kaninen, som var typ direkt, så var det kört. Hon ville dit på en gång - helst utan att stanna och titta på något annat...



 

En pennfläkt! Dyr, 55 kronor, men bättre än att samla på sig en tredje ballong eller uppblåsta hammare. Sen kan det ju vara bra att ha i bilen. Inbillar jag mig. Intalar jag mig. Känns mer värt pengarna då.



Precis när vi skulle gå så ropade någon i högtalarna "Hej alla barn, nu är det snart godisregn!" Snart visade sig vara en halvtimme senare... Så vi gick in i godisaffären istället. En ganska stor affär med tema a'la lördag...



De delade ut dagens VF så jag tog en sådan och tog en liten paus vid en bänk.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0