Barnmässan



Sambon tog ledigt de sista timmarna på dagen och kom hem och hämtade oss, så åkte vi iväg och spenderade ett par timmar på barnmässan. Var mindre i år tycker jag, en hel del kläder och inte så mycket "gratis" ändå. I princip det som man fått i boxarna man fått från apoteken. Många delade ut goodiebags som för ögat såg bra ut och som bara innehöll broschyrer. Två familjer från "familjen annorlunda" var där, såg dem faktiskt på Mitt i City igår, men jag vet inte riktigt exakt de var där för. Men det kanske var något som var satt en viss tidpunkt. Blev lite smått som handlades, har ju redan barnvagn och sådant och ex babygymmet använde inte lillan något direkt alls så vi väntar och ser vad det blir för krabat som kommer. Inträdet kostade 100 kronor per vuxen och ska man räkna det krasst så gick vi väl plus minus noll. Lillan fick en prinsessballong som hon var alldeles exalterad från det hon fick den och så fikade vi lite.

Men, det är ju bara en gång per år, och sådant ska man väl stödja så att det utvecklas och bli kvar. Blev en lite mer annorlunda fredagseftermiddag än vanligt och bröt av vardagen. Är rätt nöjd ändå. Inte så mycket för bebisar eller så, utan jag tyckte det var mer för äldre barn liksom det varit tidigare år. Och nu är ju lillan äldre så hon kunde ju sitta vid de olika stationerna och pyssla etc. Personligen tyckte jag kanske inte det var så roligt för att jag var så orörlig och att jag inte kunde gå fram överallt och känna och klämma etc.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0