Ja, genomtänkt var det kanske inte riktigt



I brist på annat att göra förut, började jag sminka mig. Inget dagis att gå till, så släppte loss lite med ögonskuggepaletten och eyelinern då jag sällan använder dessa. Är inte jätte bekväm att bära mycket smink mer än mascara och lite glans i princip, men man kan ju öva. Nästan klar inser jag att det inte alls kommer bli en hemmakväll som jag tänkte mig när jag började... Hello storhandling på ICA Maxi! Vi tänkte passa på nu när det är barnledigt och fotbollsfritt. Kan väl låtsas att jag ska på fest eller något ikväll? Bra, låtsas på...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0