Tredje akupunkturtillfället - 14 nålar



I början på denna kväll blev det tredje gången gillt med akupunkturen. 14 nålar sattes in. 4 fram, några på höfterna och så i ryggslutet. Hade med lillan, då hon och barnvakten inte riktigt var överens idag. Väl på plats så stod det något om någon sjukdom och barn måste vara över 8 för att komma in. Så hon och sin pappa kikade runt på sjukhuset.

Min lillasyster var dock med, hon ska sova över hos oss då hon har praktik på lillans dagis, och hon fick följa med så sällskap fick jag ändå. Det roliga är att hon numera är åldern "byxmyndig", skrämdes nog upp en aning när hon bevittnade nålarna. Jag ser ju inte så mycket, och det ser nog mycket värre ut än vad det känns... Trots att vissa nålar gjorde riktigt ont så var det mer som smärtan satt i henne, jag kunde roa mig kungligt åt hennes grimaser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0