Vecka 36


Jahopp. Dagen har flutit på bra ändå.

Är inte beordrad till sängliggande och min oro för att tvingas till kejsarsnitt visade sig obefogad. Jag ska kunna föda som vanligt trots foglossningen. Är lite som jag förväntade mig, att det inte finns mycket man kan göra, hon tyckte jag skulle äta smärtstillande. 2 panodil 4 gånger per dag tillsammans med diflonac 2 gånger per dag. Nja, inte direkt så pigg på det. Lite väl mycket.

Det har bokats en ny tid om två veckor. Eftersom jag "bara" är i vecka 36 så kan det inte göras så mycket åt någonting, men då ska vi prata om hur det har gått - om det blivit värre samt undersöka om livmodertappen börjar utplånas. Och då ska vi prata om vi ska bli igångsatta. Jag vill verkligen inte bli igång satt! Jag ska ta det mycket lugnare nu och försöka stå ut!

Jag ska orka! Jag vill orka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0