Andra rundan på Mariebergsskogen



Blev en sväng på Mariebergsskogen idag med. Tredje gången för lillan på 1 ½ vecka... Lillens första gång... Men han sov i vagnen hela tiden... Försöker ju hitta på något för lillans skull, och nu när hela familjen är hemma på dagarna innan sambons 10 dagar tar slut så får man passa på. Oerhört lite folk, vilket var väldigt skönt - inga skrik, ingen kö till gungorna etc. Förra gången jag var där satt jag i rullstol med stor gravidmage. Idag kunde jag gå själv med barnvagnen framför mig!

 



Litet bä.....



Sådana här ville jag ha när jag var liten...



Kommentarer
Linn

Såna hade jag o Hagge när vi bodde ihop.

2012-05-07 @ 22:34:39
Lilli - Nybliven tvåbarnsmama!

sv linn: chinchillor?

2012-05-07 @ 22:38:42
URL: http://curiousme.blogg.se.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0