Tusen tack!



Hej allihopa! Tusen tack för alla gratulationer som kommit i form av sms, telefonsamtal, besök och givetvis i kommentars fältet! Blev jätte glad nu när jag loggade in! Anledningen till att jag inte uppdaterat så mycket är för att jag drar mig för det främst av den graciösa anledningen till att det gör sjukt ont att sitta ned. Stygnen håller på att drar alldeles förskräckligt nu under läkning. Smällar man får ta när man föder barn...

Övrigt idag så går timmarna i sann babybubbla. Sömn har det varit mer av under natten, både jag och sambon har turats om. Lillan var till dagis för första gången på länge och skröt järnet om att hon fått en lillebror. Vi var iväg till sjukhuset och gjorde PKU testet, och hörseln (och alla andra övriga undersökningar som gjorts) var finfint! 



Kommentarer
Linn

Härligt att höra att alla testar är bra!

2012-05-03 @ 18:12:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0